PRESENTACIÓ DE L’ANTOLOGIA POÈTICA VVAA, IN NOMINE AUSCHWITZ, Carlos Morales del Coso, ed.

  • Poesia de l'Holocaust, antologia, VVAA, «In nomine Auschwitz»

A les 19h del dimecres, 27 d'abril 2022, tindrà lloc a Barcelona la presentació d’In Nomine Auschwitz, l’antologia més àmplia editada fins ara de la poesia a què va donar lloc l'Holocaust. L'acte, se celebrarà sota la cobertura de CULTURA CC ADRET CIB, l'editorial ÚLTIMA LÍNEA i el CITMA, institució especialitzada en el combat intel·lectual contra els totalitarismes, buscarà homenatjar el poeta supervivent de l'Holocaust Jaime Vándor, tristament desaparegut, i tindrà lloc a la FACULTAT DE GEOGRAFIA I HISTÒRIA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA, al barri gòtic, C. Montealegre, núm. 6, 4art pis. Acompanyaran l'acte el poeta, director de la mítica editorial Toro de Barro i editor d'aquesta antologia, Carlos Morales del Coso, Daniel Benzaquén, president del CC Adret, les prestigioses i versàtils poetes catalanes Anna Rossell i Teresa Costa-Gramunt, que llegiran alguns dels seus poemes recollits en aquesta antologia, a més d'altres poetes que avui dia són imprescindibles per a comprendre la poesia europea contemporània.

El llibre es pot trobar a la prestigiosa llibreria de Barcelona Animal Sospechoso, que dirigeix el poeta Juan Pablo Roa. 

*

*

PRESENTACIÓN DE LA ANTOLOGÍA POÉTICA VVAA, IN NOMINE AUSCHWITZ, Carlos Morales del Coso, ed.

A las 19 h del miércoles, 27 de abril 2022, tendrá lugar en Barcelona la presentación de In Nomine Auschwitz, la más amplia antología editada hasta el día de hoy de la poesía a que dio lugar el Holocausto. El acto, que se celebrará bajo la cobertura de CULTURA CC ADRET CIB,  la editorial ÚLTIMA LÍNEA y el CITMA, institución esta especializada en el combate intelectual contra los totalitarismos, buscará homenajear al poeta superviviente del Holocausto Jaime Vándor, tristemente desaparecido, y tendrá lugar en la FACULTAD DE GEOGRAFÍA E HISTORIA DE LA UNIVERSIDAD DE BARCELONA, situada en el corazón del barrio gótico, en el C. Montealegre, nº 6, 4º piso. Arroparán el acto el poeta, director de la mítica editorial Toro de Barro y editor de esta antología, Carlos Morales del Coso, Daniel Benzaquén, presidente del CC Adret, las prestigiosas y versátiles poetas catalanas Anna Rossell y Teresa Costa-Gramunt, que leerán algunos de sus poemas recogidos en esta antología, además de otros/as poetas que hoy son imprescindibles para comprender la poesía europea contemporánea.

El libro puede encontrarse en la prestigiosa librería de Barcelona Animal Sospechoso, que dirige el poeta Juan Pablo Roa. 

Etiquetes: